luni, 7 iunie 2010

Iris-Nostalgii

06 Iunie 2010
Parcare Sigma Center, Cluj-Napoca
CONCERT IRIS

L-am asteptat cu gandul la anii adolescentei cand Iris era cantul Primei Iubiri: "O iubire alba fara de sfarsit" in care credeam cu toata fiinta mea. Fiecare piesa era un univers rotund in care era cuprinsa esenta Iubirii inocente si vesnice. Atunci credeam. Aseara umbra necredintei m-a durut pentru intaia data cand, ascultand aceleasi versuri, am constientizat ca dau putine sanse iubirii implinite. M-a durut ca am crescut, ca am inteles, ca am dezamagit si ca am fost dezamagita. M-a durut sa stiu ca pot sa trec peste orice despartire. Ma doare sa stiu ca orice incepe poate sa se si sfarseasca.
Mai cred? Nu stiu. Stiu ca inca nu am incetat sa caut.
Si mi-e dor sa iubesc si sa simt ca sunt iubita.
Fara indoieli, fara orgoliu, fara masti.