sâmbătă, 21 mai 2011

Sighisoara

Au trecut aproape 10 ani de cand am vizitat prima data Sighisoara si de ea se tes trairi ca entuziasmul libertatii, prima dragoste, dormitul la "hotel de mii de stele" - adica in fata primariei sub cerul liber, colcaiala orasului in timpul zilelor cetatii.

Weekend-ul trecut mi s-a implinit dorinta ce s-a nascut de indata ce m-am intors de acolo, anume sa vad orasul pe timp de "pace", nu in timpul festivalului. Si asta numai datorita dragului meu drag.

Am avut ocazia de a vizita cetatea medievala in zile mai putin aglomerate, insa nu lipsite de turisti, multi dintre ei straini. Am savurat stradutele goale, pitorescul caselor vechi zugravite in culori vii, istoria cetatii.















M-am simtit ca o mica printesa cand am vazut camera aleasa de dragul meu drag:







Vila Franka este cea care ne-a gazduit, facandu-ne sa ne simtim bine veniti si avand grija ca sederea noastra acolo sa fie foarte placuta. In plus e chiar la poalele cetatii medievale, iar de la fereastra camerei noastre se putea vedea Turnul cu ceas.





Cireasa de pe tort a fost admosfera medievala a restaurantului Casa Vlad-Dracul si gustul plin al ciorbei de fasole in pita cu ceapa. :)





Am fost rasfatata.

Ma inclin si multumesc inca o data plina de recunostinta pentru ceea ce mi se daruieste. Acum dupa atata timp simt ca cercul se inchide. Cu dragoste.