luni, 3 ianuarie 2011

Anul nou la Deva

Hoinar prin lume as vrea sa fiu - nestiuta si fara sa las urme as vrea ca pasul meu sa strabata mereu si mereu Pamantul intru intalnirea minunilor - si atunci amutita de uimire si bucurie sa salvez clipa in folderul amintirilor.

O astfel de bucurie am trait aceste zile la Deva.
Orasel al carui nume pana acum nu imi spunea prea multe, Deva mi s-a aratat ca o mica si linistita urbe, cu cetate miedevala, telecabina, teatru, placinte cu dovleac si cu nuca delicioase, pizza excelenta.


Am intalnit oameni frumosi care, legati de prietenie, au trecut in noul an impreuna, chefuind, glumind, razand, unii bucatarind, pe frigul de afara, gulas. Am vazut legaturile create de iubirea dintre 2 persoane si bucuria rotunda de a fi alaturi. Am vazut legaturile create de prietenie si bucuria de a avea prieteni multi, sentimentul de apartenanta la un grup. Si mult as fi vrut sa fiu si eu mai de-a lor...


Dar mai presus de toate am incercat fericirea de a fi stransa in brate. De a ma plimba mana in mana pe frigul serilor de iarna pe stradutele Devei. De a bea cafeluta impreuna cu cel drag. De a spala vase privind pe fereastra. De a darui pupi mici cu sentimentul ca nu as vrea sa ma opresc vreodata. De a simti caldura langa mine in pat. De a adormi simtindu-mi mana intr-a lui.
Da, anul acesta am primit in dar o bucatica de fericire "casnica". Si imi dau seama cat de mult imi lipseste. Eu si un El si un loc al nostru.

La multi ani 2011 !!!